Fire with Fire (2012)

 English HereKorte Inhoud
Na getuige te zijn van de brutale moorden op een supermarkt eigenaar en zijn zoon, kan brandweerman, Jeremy Coleman op het nippertje ontsnappen. De persoon verantwoordelijk voor deze moorden is Hagan, een blanke racist. Jeremy wordt gedwongen te getuigen tegen deze en wordt in een  getuigenbeschermingsprogramma geplaatst. Als blijkt dat zijn identiteit bekend is, is hij verplicht om zelf te handelen zodanig dat hij zijn leven en dat van diegenen waar hij van houdt veilig te stellen.
Genre : Actie
Land
: USA


Cast :
Bruce Willis : Mike Cella
Josh Duhamel : Jeremy Coleman
Rosario Dawson : Talia Durham

Regisseur :
David Barrett

Mijn mening


Willis weer met een nietszeggende rol in een matige film. Wordt zijn tronie nu nog maar gebruikt om beroerde B-films een hogere status te bezorgen ? Ik kon met moeite mijn aandacht bij deze film houden. Het begon nochtans redelijk sterk en ik vond D`Onofrio zeer overtuigend als de maniakale Ubermensch.
Maar naarmate de film vordert wordt het maar een slappe bedoening met een voorspelbaar einde en een verschrikkelijk nep uitziende brand.


Waar ik dan verschrikkelijk de slingerschijt van krijg is die toegepaste cameratechniek van tegenwoordig waarbij de cameraman telkens het beeld iets moet bijstellen ... zo van ... oei ja hij is links iets naar links en oeps iets naar onder ... nee toch boven ... oei hij is weer naar rechts dus iets naar rechts en euh naar boven euh nee beetje naar onder ... enz enz enz. De persoon die dit ooit heeft bedacht mag van mijn part levenslang de chronische diarree krijgen.
Positief punt : 50 centjes had een minimale rol.
Heb al betere actie-films als deze gezien. Snel vergeten dus.


Het verdict : 3 / 10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.