Playback (2012)

 English HereKorte Inhoud
Als een groep scholieren beginnen te graven in het beruchte verleden van hun stad , wekken ze ongewild een kwaad dat hun wilt vernietigen. Dit kwaad neemt bezit van haar slachtoffers door het afspelen van een video en ze dan wil gebruiken voor duistere doeleinden.
Genre
: Horror
Land
: USA


Cast :
Johnny Pacar : Julian Miller
Ambyr Childers : Riley
Christian Slater : Frank Lyons
Toby Himingway : Quinn

Regisseur :
Michael Nickles

Mijn mening

Ik verwachte me aan een prutfilm tot en met, maar uiteindelijk viel dit wel mee.
Niet bijster origineel en klasseerbaar onder de tiener-horror movies ("Friday the 13th" en consoorten) waarbij die tieners altijd stug doordoen zonder goede raad op te volgen en daardoor in problemen komen. En dat dan gemixt met een soort "The Ring" fenomeen. En dan verschijnt Christian Slater ook nog eens als een of andere zieke "peeping pervert". Die heeft ook de centen dringend nodig als je ziet in wat een snertfilms die meedoet de laatste tijd.


Uiteindelijk vond ik het heel verhaal nogal vaag over het filmen van personen waarbij de ziel volledig werd opgeslorpt en dan haalde ze die Le Prince er nog bij .... tjah ... herbekijken zal ik hem niet om dit dieper te doorgronden maar uiteindelijk zijn mijn ogen ook niet dichtgevallen.


Een paar mooie horror beelden maar een totaal gebrek aan schrikmomenten. Met andere woorden, een matige niet tot bibberen aanzettende horror.


Het verdict 4/10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.