Snow White and the Huntsman (2012)

 English HereKorte Inhoud
Sneeuwwitje ontsnapt uit haar gevangenschap juist op het moment dat de Magische Spiegel onthuld dat zij de oorsprong is van de Evil Queen haar onsterfelijkheid. De Evil Queen stuur haar mannen op pad, onder leiding van een lokale jager, om haar terug te brengen. Op het moment dat ze haar te pakken hebben, besluit deze jager haar te redden en haar mentor te worden.
Genre : Avontuur/Fantasy
Land : VS

Cast :
Kristen Stewart : Sneeuwwitje
Chris Hemsworth : De Jager
Charlize Theron : Ravenna

Regisseur :
Rupert Sanders

Mijn mening

Duh, een sprookje kijken .. en uiteindelijk was het iets in de aard van "The Lord of the Rings" met 7 grappige,strijdvaardige dwergjes. Ik vond het een mooi uitgewerkt fantasy-verhaal, met inderdaad een nogal Gothic-aanvoelende sfeer en leuke actie-scenes.



Tegenvaller 1 : Kristen Stewart is niet zo'n super actrice. De Twilight-saga is aan me voorbij gegaan daar ik een bloedhekel heb aan hypes. Ik kende haar wel van "Panic Room" , maar dat is geen referentie.   


Een grappige quote die ik las op IMDB : Kristen Stewart is like my refrigerator, no matter what I put in it (milk, soda, eggs, vegetables, meat), it is and it will always be a refrigerator. And so is she. En ja dat is inderdaad zo : ze toont bijna geen enkele emotie en ik verdenk er haar van dat ze haar gezicht dompelt in stijfsel voor ze de set opstapt.


Tegenvaller 2 : Ik moet de film nog eens herbekijken met ondertiteling, want die dwergen met hun Iers/Schots accent waren verdomd moeilijk te begrijpen en te verstaan.

In ieder geval heb ik me geen moment verveeld bij dit onderhoudend sprookje.
En ik kijk ook al uit naar het vervolg !


Het verdict 6/10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.